19 Nisan 2011 Salı

Boggle

  Erkek öğrencilerin eline oynasınlar diye ''Boggle' verdim. Sonra da bir köşeye çekilip izlemeye koyuldum. Bu arada bahsettiğim şey bir kelime oyunu.İlk önce harflerde dolu kutuyu sallayıp her bir harfi rastgele yerlerine oturtup kelime avına başlanıyor.. Bunlar ilk önce küpleri sıranın üstünü dökerek üst üste dizdiler. Sonra yıkıp yan yana dizdiler ve kendi  isimlerini yazdılar. Bütün bunları büyük bir sessizlik içinde gerçekleştirdiler. Arada oluşturdukları küfürlü kelimelere bakıp dakikalarca güldüler keyifle. Sonra en fazla 'göt' yazabildikleri küpleri ilk önce erkek sonra da kız arkadaşlarına gösterip daha da azıttılar. Bu arada küfürü gören her erkek ilk önce neşelendi sonra da  ortamdaki en yakın erkeğin üzerine atlayıp  bir tur boğuştu.  Kızlar görünce 'Öğretmenim bunlar sapık yeaaa'' dediler. Sessizce 'Biliyorum'' dedim. Sonra sağa sola küpleri fırlatmaya başladılar. Biri yanıma gelip bir taşın kayıp olduğunu söyledi. Tamam önemli değil, D&R 'dan yenisini alırsınız dedim, kayıp taş bulundu. Gittim oyunu topladım. Aralarından en büyüğü(17 yaş) 'Öğretmenim almayın yeaa, oynuyorduk '' dedi. Sizin deney süreniz bitti diyip aldım ellerinden. Arkamdan ''Ne deneyiymiş  yeaa, hoca kafayı yemiş oğlum'' dediklerini işiterek sınıftan ayrıldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder