8 Mayıs 2011 Pazar

Pislikoğlu pislik

 Dün nerdeyse bütün gün çalıştım. Şikayetçisi değilim. Birlik'te kendimi yırtıp da laf anlatamamaktan iyidir. Neyse, akşama 122c ile eve dönerken Real'e bir uğrayayım da alışveriş edeyim dedim. Mekan kavramım değil de zaman kavramımı kaybettiğim, unuttuğum için alışveriş dışında herşeyi düşünerek, market arabasında çocuk gönlü yapıyormuş gibi gezdim. Sonradan aklım başıma geldi de beş dakikada alacağımı aldım, kasaya yönlendim. Kasalar tabii ağzına kadar dolu, kasiyerler stresli. Tam sıra bana geldi ki kasa bozuldu. Arkamda da saysan arabası ağzına kadar dolu altı insan var. Kadın dedi ki ''Sizi yan kasaya alalım hanımefendi''.  Yan kasaya geçerken de herkes sırasını bildi, tabii bir ayı dışında herkes. En arka sırada duran adam ve karısı hemen geçmişler diğer kasaya. Ben de uyardım tabii ki,'' Pardon ama benim sıram ''dedim. Bu konuşan ayı ise bana ''O az evveldi, kasalar değişti. Şimdi sıra bizde'' dedi. Bu sırada arkamdan cık cık sesleri yükseldi, ama sadece cık. Bu cık cıklardan güç alabilirdim, almamayı tercih ettim. Yumruklarımı sıkıp derin bir nefes aldıktan sonra, 'Buyurun buyurun, nasıl da düşünemedim. Tabii ki sıra sizde'' dedim. Arkamdaki çoğunluktan gülme sesleri geldi bu esnada. Ben artık o kadar sinirlenmiştim ki adamın aldıkları kasadan geçerken arkamı dönmeyi tercih edip içimden 'Öküzoğlu öküz, hayvanoğlu hayvan, sana değil karına acıyorum'' gibi laflar geçirmeye başladım ama nafile sinirimi alamadım. Şimdi burda belki büyük harfle yazarsam biraz rahatlıycam. PİSLİKKKK, ERKEK OLSAM YİNE AYNI HAYVANLIĞI YAPACAK MIYDIN BANA? KUŞBEYİNLİİİİİ, .  Olmuyor, ne yapsam alamıyorum sinirimi. Kavgaya devam!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder