13 Mayıs 2011 Cuma

Sabah kalkıp dünyayı kurtarıcam!

Yarın  beş saat özel dersim var. Ders vermeyi sevmediğimden değil de önünde sonunda iş. En sevdiğini de yapsa bir süre sonra sıkılıp bunalıyor insan. Yarınki derslere de nasıl da hazırlanmam lazım, anlatamam . Hepsine farklı bir konu anlatacağım.  Ama ben ne yapıyorum? Televizyon izliyor, ara ara dergi bakıyorum. Şu yaşa geldim de hala '' Sabah erken kalkar yaparım yeaaa'' geyiğini bırakamadım ya, ne desem boş. Bazen ödevlerini düzenli olarak yapmayan öğrencilere kızdığımda bu düşünceler aklıma gelmiyor değil . Geliyor gelmesine de ben öğrenciyken  öğretmen korkusuna, belki de saygısına kalkar erkenden paşa paşa yapardım ödevimi. Ders hazırlayacağım diye  bu gece dışarı çıkmadım. Yani kendime hep bir şans daha vermeyi ihmal etmem, en azından bu hususlarda. Şimdi bu yazıyı bitirip, saatimi kurucam. Vallahi de billahi de erkek kalkıp dersimi hazırlayacağım .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder