25 Ekim 2012 Perşembe

ÇÖZÜLÜŞ

Bayram tatili sebebiyle Ünye'ye geldim. Eski, ilk gözağrısı  bilgisayarıma oturdum, karıştırdım. Sanki benim değil de bir başkasının bilgisayarı; o denli heyecan verici, meraklandırıcı hatta abartmayı sevdiğim için kışkırtıcı . Müzikler, eskiden dinlediğim gruplar, belgeler, öyküler, çeviriler....
  Eskiden yaptığım bir şarkı sözü çevirisiyle  burun  buruna geldim; paylaşmazsam hatırı kalıcak. Başlığı Tori&Bjork. Belli ki ikisinin söylediği bir şarkı ama hiç hatırlamıyorum.


 ÇÖZÜLÜŞ…...

Uzaklardayken
Kendimi tamamlayamayan bu  yüreğim
Yavaş yavaş
Usulca
Yaşanmış serüvenler  diyarında
Kötü ruhların toplayıp götürdüğü aşkımızla
Masallar içinde
Terk etti bizi
Gitti
Geri dönmemek üzere
Asla geri gelmeyecek
 Sen
Döndüğünde
Tekrar
Baştan
Aşkımızı
İnşa etmeliyiz
En azından sevgilim
Biz
İkimiz
Tekrar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder