3 Ekim 2012 Çarşamba

Hayat da bunun gibi işte!

Bugün koridorda nöbet tutarken, gözlüklü ve hafif tombiş bir özel alt sınıf öğrencisi yanıma geldi, tuvalet nerede diye sordu. O kadar tatlıydı ki yanaklarımı iki elime alıp biraz sevdim. Tam tuvaleti işaret edecekken çocuk küçük gözlerini irice açarak sinirle ''Seni sikerim'' dedi. O anda beynimden aşağı dökülen kaynar suların yarattığı etkiyi hatırlamak istemiyorum, detaylıca anlatmaya dilim yetmiyor. Hala niye bu kadar çok sinirlenmiş olabileceğini düşünüyorum. Öğretmenine sordum  neden olabileceğini, öğretmen anla işte der gibi gülümseyerek geçiştirdi durumu. İşte tam şu satırları yazacakken ben de benzetmenin, ajitasyonun gözüne vurup; '' Hayatta böyle değil mi be abi, çok seversen farklı şekillerde bu eylem başına gelmiyor mu?''yazmak istedim. Yazdım da... Tam olarak böyle olmasa da benzer tarafları var diyorum bu soruya cevap olarak. bu da öyle tuhaf bir şey işte.

1 yorum: