28 Haziran 2017 Çarşamba

veda

Vedalarda oldu bitti zorlanıyorum. Bu hafta uzun zamandır ders verdiğim ve artık Türkiye'den ayrılacak olan iki öğrencimle vedalaştık. Biri İsveç'e biri İngiltere'ye dönüyor. Ben öğreti delisiyimdir. Birinden bir şey öğreneyim onu da kendi öğretim yapayım diye deliye dönerim. Öyle ezbere iş olmayacağını da bilirim ama bu merak beni kendine bağlar insanlara küçük küçük sokulurum. Bu iki öğrencim de bana epey bir şey öğrettiler. Zaman zaman itip silkelediler. Ben de onlara Türkçe, İstanbul'da yaşam taktikleri verdim. Neticede ikisiyle de çok iyi anlaştım ve sevdim. Gitmelerine de üzülüyorum elbette. Neyse, bu fotoğrafı da buraya koyuyorum ki yıllar sonra ömrüm olur da yaşarsam dönüp bakayım  ne de güzel günler olduğunu kendime hatırlatayım. Malzemem insan ve hikayeler işte...

4 yorum:

  1. Off blogu kapatiyorsun sandim. Dijital cagda veda yok dostum :))
    Eminim iletisiminiz devam edecektir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)hiç aklıma gelmedi böyle düşünülebileceği. Doğru diyorsun. Benim aşırı hassaslığım.

      Sil
  2. aynı şeyi düşündüm ben de, ne vedası be yau diye panikle okudum ki meğer veda bize değilmiş :) bacım dilerim yeni tanışıklıklar eskileri aratmasın.

    YanıtlaSil
  3. Bacım inşallah yeni öğrencilerim olur. Bu sıralar yurt dışına göçmek pek moda! Aksi taktirde İngilizce öğretmek zorunda kalıcam.

    YanıtlaSil