1 Mayıs 2011 Pazar

Tiffany'de Kahvaltı

 Tiffany'de Kahvaltı'nın filmini henüz izlemedim ama kitabını keyifle okudum. Kitabı okuyunca aklıma gelen ilk isim Marilyn Monroe oldu. Sanki filmde Audrey Hepburn, Marilyn Monroe'yu oynamış. Marilyn gerçek hayatta nasıl hep daha fazla sevgi istediyse, Audrey de kitapta aynı role bürünüyor. Bunları düşünürken, geçende D&R'DA Truman Capote'nin bir kitabına rastladım. Kitabın yarısında öyküler diğer yarısında ise Truman'ın insanlarla yaptığı röportajlar var. Röportaj yaptığı insanlardan biri de Marilyn. Ayak üstü okuduğum için çok detaylı hatırlamıyorum ama ölüm kalım meselelerinden ve yine Tiffany'de Kahvaltı'ya konu olabilecek şeylerden bahsediyorlardı. Bu sebeple Tiffany'de Kahvaltı'nın ilham perisinin Marilyn'in olabileceğini düşündüm. Benim çıkarımım baştan sona yanlış da olabilir tabii de ben kendi içimde buna yüzde yüz inandım gitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder