28 Mart 2020 Cumartesi

Kor- ona

Evde olmaktan mutluyum. Çok yorulmuştum çalışmaktan, sesten gerilimden. Bana bu sessizlik, evde kalmak bedensel olarak iyi geldi. Henüz sıkılmadım.Neden sıkılayım ki? Evi seviyorum.Sıkılmak bana şımarıklık gibi geliyor.Hala bir sürü insan faturalarını ve kiralarını ödemek, yiyecek almak,çocuklarına bakmak için işe gidiyor.
 Bize dokunmadığı sürece sayı olarak görünen her ölüm yanıbaşımıza geldiğinde açı daralınca bakalım neler olacak. Çoğumuzun ev tatili, hiç de sıkılmadığım dediği şey bakalım neye dönüşecek. Herkes kendi o halini yaratırken, ben kıçımın üstünde oturup parayı dert etmezken ne kadar kolay her şey. Bunları bu sıralar çok düşünüyorum. Korona beraberinde neler yaptım, yapıyorum bunu sıralama tekniğiyle yapmak istiyorum.

1- Alışveriş yaptım.
2-Kolonya aldım.
3-Düzenli yemek pişirmeye başladım. Bunu pek de sevmediğimi farkettim. Benim için bir soru işaretiydi acaba her gün yemek yapmaya zamanım olsa hoşuma gider miydi diye.Cevap hayırmış.
4-Okumak istediğim kitapları seçtim
5-Okul veli grubuna ütye oldum. Okul ders idare öğrenci velli ayağını güçlendirmeye çalışıyorum. Her gün ödev, bir haber. Mutlaka bir gönderim oluyor. Çok yakında da öğrencilerle olan derslerimi zoom üzerinden bir rutine sokucam
6-Bol whatsapp , görüntülü konuşma, zaman zaman gazete haberlerine dadanıp öfkelere üzüntülere dalıyorum.
7-Çok çaresiz hissedip ağladığım da oluyor.
8-Bol dol düşünüp kendimi sevdiklerimi masaya yatırıyorum

1 yorum:

  1. Yemek yapmayı çok severim. Hele bir de günümdeysem değme keyfime.
    Bloğa mail abonelik butonu koyarsan daha rahat takip edebiliriz:)

    YanıtlaSil