7 Mart 2020 Cumartesi

Linda'cım

Linda beni bir Noel partisine davet etmişti kilisenin karşısındaki evlerinde. Topluluk ilginçti. Yarısı Türk yarısı İngiliz insanlar... Nedense tedirgindim... Ev arkadaşıyla şahane bir sofra hazırlamışlardı. Hemşehri olduğumuzu anladığım bir adamla sohbet açmaya çalıştım ve adamın birden bire soğuk terler dökdüğünü farkettim. Kekelemeye başladı. Tam o esnada sahneye adamın kendisinden en az bir 20 yaş büyük olduğunu farkettiğim karısı çıktı. Bence tatlı belki biraz kıskanç... Ben rahatım adam korku içinde karısına bakıyor. Ahh dedi, karım da geldi işte. Biz İngiltere'te taşınacağız. Görüldüğü üzre adam kendi yazıp oynuyor ama ne olduğu belli değil. Neyse, gülümseyip başka enteresan bir karaktere yol aldım o partide. Ondan sonraki görüşmelerimizin hepsinde adamın taklidini Linda'ya yapıp delice güldürdüm. Bir süre sonra performans kaygımı bırakıp acaba Linda buna tekrar gülecek mi merakına bıraktı kendini işler. Canım Linda , hep ağız dolusu sesli gülerdi buna. Bu aramızdaki ritüeli çok severdim ve gerçekten orada adamdan aldığım duyguyu iyi aktardığımı beni anladığını hissederdim. Linda'cım iki gündür seni düşünüyorum. Seni çok daha iyi anlıyorum. Hayata nasıl tutunduğunu ancak idrak edebiliyorum. Ne kadar oldu gideli bilemiyorum ama çok özlüyorum. Geçen bir mesajını buldum diyorsun ki seni düşünüyorum. Seneler sonra bile iyi geldi. Hislerimi de senin en sevdiğin şekliyle yani yazıyla aktarmak istedim. Sıkıca sarılıyorum. Dostluğumuzun anısına.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder